Logo Miasta i Gminy Mrocza

Podpisanie umowy na realizację zadania: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Mrocza

W dniu 19.07.2023 r. miało miejsce podpisanie umowy na realizację zadania: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Mrocza. Gminę Mrocza reprezentowały w tym dniu Sekretarz Miasta i Gminy Mrocza - Renata Jesionowska - Zawieja oraz Skarbnik Miasta i Gminy Mrocza - Natalia Zmudzińska. 

Inwestycja otrzymała dofinansowanie w ramach II edycji  Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Gmina Mrocza w kwocie 7.500.000,00 zł.

Pierwsze postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (bez negocjacji) na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W związku z powyższym podjęto decyzję o ograniczeniu zakresu i ponownym ogłoszeniu postępowania. Zmiana zakresu otrzymała pozytywną akceptację, w związku z powyższym Gminie Mrocza przyznana została nowa promesa wstępna.

W kolejnym przetargu wpłynęły 3 oferty, spośród których najkorzystniejszą okazała się oferta  P.P.U.H. „HURT-TRANS, KAWIKO” Władysław Szyling, Zabartowo 38A, 89-410 Więcbork.

Inwestycja polegająca na przebudowie następujących ulic:

- Słowiańskiej

- Celtyckiej

- Piastowskiej

- części ulicy Łużyckiej

- Zwycięstwa

- Słonecznej

- Romana Dmowskiego

zostanie wykonana za 8 339 721,61 zł. W ramach zadania wykonana zostanie również kanalizacja deszczowa w obrębie przebudowywanych ulic na Osiedlu Młodych.

Termin wykonania zadania to 31 maja 2024 r.

Autor nie wyraża zgody na komentowanie artykułu.

Galeria zdjęć

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności