Nieoczywiste miejsca, ważne rozmowy – akcja społeczna promująca profilaktykę raka piersi
Rusza ogólnopolska akcja społeczna „Dobra Wróżka radzi – profilaktyka
to
najlepsza stylizacja”, przygotowana w ramach Różowego
Października. Dobrymi Wróżkami tej kampanii są fryzjerki, kosmetyczki i
makijażystki, które w codziennych rozmowach subtelnie przypominają
klientkom o badaniach profilaktycznych.
Październik to miesiąc świadomości raka piersi, w którym szczególnie przypominamy o
zdrowiu kobiet. W Polsce co roku diagnozuje się około 20 000 nowych przypadków
raka piersi, a na badania mammograficzne zgłasza się jedynie ok. 31% uprawnionych.
Dlatego profilaktyka staje się kluczowym działaniem. W tym kontekście powstała akcja
Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja, której celem jest zwiększanie
świadomości, zachęcanie do samobadania i regularnych badań kontrolnych.
Salony urody to miejsca, w których kobiety czują się swobodnie, mają czas dla siebie i
naturalnie rozmawiają o codziennych sprawach. Fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki –
niczym Dobre Wróżki – towarzyszą swoim klientkom w ważnych chwilach, budując
relacje oparte na zaufaniu i bliskości. Dzięki temu mogą w subtelny sposób
przypominać o tym, co najważniejsze – zdrowiu i profilaktyce. Temat badań pojawia się w
atmosferze życzliwości i zrozumienia, przy okazji zabiegów, które kobiety traktują jako
chwilę tylko dla siebie.
Salony urody uczestniczące w kampanii pokazują, że dbają o kobiety całościowo –
zarówno o urodę, jak i o zdrowie. Dzięki temu wyróżniają się na tle konkurencji, budują
silniejszą więź z klientkami i zyskują dodatkową promocję. Każdy salon biorący w niej
udział otrzymuje pakiet materiałów – scenariusz rozmowy, naklejki, ulotki, certyfikat, a
dodatkowo zostaje oznaczony na mapie akcji.
Organizator akcji, sklep Kontri.pl, zaprasza do udziału.
Autor: Zespół SPB
/Autor nie wyraża zgody na komentowanie/

