Dyżury w 2025 roku
1. Kuratorzy
Dwóch kuratorów zawodowych Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią II Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w Nakle n/Not. pełnią dyżury.
Dyżury kuratorów w budynku przy ul. Łąkowej 7 w Mroczy pokój nr 0.1
Harmonogram konsultacji Kuratorów w od 1 stycznia 2025 roku według poniższego harmonogramu od godziny 15-18.
styczeń : 7, 13, 14, 21;
luty :
marzec:
kwiecień:
maj:
czerwiec:
lipiec:
sierpień:
wrzesień:
październik:
listopad:
grudzień:
2. Psycholog
Konsultacje odbywają się w budynku przy ul. Łąkowej 7 w Mroczy w pokoju nr 1.1.
Zapraszamy od 1 stycznia 2025 roku na konsultacje do 2 psychologów, które odbywać się będą w niżej wymienionych terminach:
Terminy przyjęć Psychologa | Godziny przyjęć | Terminy przyjęć Psychologa | Godziny przyjęć |
styczeń: 7, 21 | 8.00-13.30 | styczeń: 10, 24 | 8.00-15.00 |
luty: | 8.00-13.30 | luty: | 8.00-15.00 |
marzec: | 8.00-13.30 | marzec: | 8.00-15.00 |
kwiecień: | 8.00-13.30 | kwiecień: | 8.00-15.00 |
maj: | 8.00-13.30 | maj: | 8.00-15.00 |
czerwiec: | 8.00-13.00 | czerwiec: | 8.00-15.00 |
lipiec: | 8.00-13.00 | lipiec: | 8.00-15.00 |
sierpień: | 8.00-13.00 | sierpień: | 8.00-15.00 |
wrzesień: | 8.00-13.00 | wrzesień: | 8.00-15.00 |
październik: | 8.00-13.00 | październik: | 8.00-15.00 |
listopad: | 8.00-13.00 | listopad: | 8.00-15.00 |
grudzień: | 8.00- 13.00 | grudzień: | 8.00-15.00 |
3. Pracownik socjalny
Pracownik socjalny właściwy ze względu na teren zamieszkania od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-15.
4. Pedagog
Konsultacje odbywają się w budynku przy ul. Łąkowej 7 w Mroczy w pokoju nr 1.1., w godzinach 13.00-15.00.
styczeń : 14, 22;
luty :
marzec:
kwiecień:
maj:
czerwiec:
lipiec:
sierpień:
wrzesień:
październik:
listopad:
grudzień:
Regulamin Organizacyjny Punktu Interwencji Kryzysowej stanowi załącznik Nr 4 do Regulaminu Organizacyjnego Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mroczy wprowadzonego Zarządzeniem Nr 021.16.2021 Dyrektora MGOPS w Mroczy z 8 czerwca 2021 roku.
Punkt Interwencji Kryzysowej zwany dalej „PIK” jest komórką organizacyjną Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mroczy.
Usługi PIK przeznaczone są dla mieszkańców Miasta i Gminy Mrocza i są świadczone bezpłatnie.
Siedziba punktu znajduje się w Mroczy ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, tel.: 52 385 63 55, e-mail: mgops@mgops.mrocza.pl
W Punkcie Interwencji Kryzysowej dyżury pełnią m.in.:
a) Kurator,
b) Psycholog,
c) Pracownik socjalny,
d) Pedagog.
CELE I ZADANIA PUNKTU INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
1. PIK udziela wsparcia osobom i rodzinom korzystającym z jego usług w radzeniu sobie z zaistniałą sytuacją kryzysową i motywuje do budowania motywacji do pozytywnych zmian.
2. Celem działalności PIK-u jest prowadzenie poradnictwa i psychoedukacji w zakresie związanym z kryzysem, w tym z przemocą.
3. Do zadań PIK-u należy w szczególności:
a) prowadzenie działalności informacyjnej;
b) upowszechnianie aktualnego wykazu placówek, instytucji i organizacji świadczących pomoc na terenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego dla osób dotkniętych przemocą w rodzinie;
c) udzielanie kompleksowych informacji oraz pomocy w otrzymaniu schronienia osobom dotkniętym przemocą;
d) współpraca z instytucjami i organizacjami w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
e) udzielanie osobom i rodzinom wsparcia psychologicznego;
f) udzielanie poradnictwa socjalnego;
g) udzielanie poradnictwa psychologicznego, pedagogicznego oraz psychoedukacji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
h) udzielanie poradnictwa prawnego w formie konsultacji (porad specjalistycznych).
Poza godzinami pracy Punktu Interwencji Kryzysowej pomoc można uzyskać pod numerami telefonu czynnego całą dobę:
Harmonogram czasu pracy Punktu Interwencji Kryzysowej w Mroczy
Lp. |
Dyżur pełnią |
Godziny pracy |
1. |
Kurator |
4 razy w miesiącu w godzinach od 15.00-18.00 tel. 889-512-670 tel. 600 036 012 |
2. |
Psycholog |
Dwa razy w miesiącu tel. 604 659 421 |
3. |
Pracownik socjalny |
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-15 Tel. 519 142 805 Tel. 519 142 806 Tel. 519 142 809 Tel. 519 142 810 Tel. 510 291 130
|
4. |
Pedagog |
2 razy w miesiącu ( godziny i kontakt po wyłonieniu wykonawcy)
|