Wykaz dziennych opiekunów
Zgodnie z art. 36 ust. 1a ustawy z dnia 4 lutego 2011 roku o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 pełnienie funkcji dziennego opiekuna wymaga zgłoszenia do prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta wykazu dziennych opiekunów oraz podmiotów ich zatrudniających, zwanego dalej „wykazem”.
Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy dane zawarte w wykazie publikowane są przy użyciu systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 62a ustawy, na stronach podmiotowych właściwej gminy oraz ministra właściwego do spraw rodziny.
Wykaz dziennych opiekunów - Emp@tia
Karta procedury zadania – wpis do wykazu dziennych opiekunów
Wszystkie wnioski i formularze dotyczące wykazu dziennych opiekunów tj.: o wpis, o zmianę lub wykreślenie z wykazu są składane wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (Strona główna - Emp@tia) przygotowanego i prowadzonego przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.